Всесвітній день дитини

Учні НВО № 4 в Обухівському міському центрі творчості дітей, юнацтва та молоді «Романтик» провели рекламну акцію на тему: "Шкільна медіація: ефективне вирішення конфліктів у навчальних закладах"

Переваги впровадження медіації ровесників

Школярі мають чимало переваг перед досвідченими фахівцями під час вирішення конфліктів, що виникають між однолітками.Той факт, що школярі у вирішенні конфліктної ситуації не стикаються з авторитетом дорослих, а отримують допомогу від ровесників, налаштовує їх на прийняття таких послуг і надання згоди на співпрацю.Учні часто стають свідками суперечок і можуть запропонувати свою допомогу на ранніх стадіях конфлікту, коли дорослі про нього не знають.Під час медіації діти значно відвертіші, швидше відкриваються та знаходять спільну мову.Ровесники в ролі медіаторів викликають у сторін конфлікту повагу та шанобливе ставлення. Спостерігаючи за врівноваженою та впевненою поведінкою медіаторів, сторони конфлікту налаштовуються на позитивне сприйняття ситуації та серйозний підхід до її вирішення.Найбільшу користь від такої діяльності отримують самі учні-медіатори. Робота медіатора дає дітям можливість самореалізації та сприяє розвитку в учнів:

• поваги до права кожного на задоволення власних потреб і захист своїх інтересів (без шкоди чужим інтересам);

• культури конструктивної поведінки в конфлікті;

• чуйності до переживань інших;

• уміння поставити себе на місце іншого;

• здатності приймати інших;

• почуття власної гідності та самоповаги;

• усвідомлення сили свого впливу на навколишній світ.

Учні-медіатори зазначають, що розуміють відповідальність, яку на них покладено. Багато з них розповідають про те, що робота медіатора допомагає їм самим у вирішенні повсякденних проблем і працює як профілактика вчинення ними помилок, подібних до тих, які вони допомагають вирішувати. Дослідження засвідчують, що учні-медіатори демонструють поліпшенняакадемічної успішності.

І, зрештою, від впровадження методу медіації ровесників дуже виграють самі дорослі. Адже звільняється час координаторів, дітисамі стають розповсюджувачами ідей медіації, а отже, суттєво підсилюють просвітницькудіяльність. Усі міжнародні та українські дослідження засвідчують вивільнення часу для інших завдань у директорів. Адже на 80% зменшується кількість конфліктів, що надходять довідома директора школи. За відгуками самихосвітян, у чиїх школах запроваджена медіаціяровесників, цінним є не лише врегулюванняконфліктів, яких не так багато в маленькихшколах дрібних населених пунктів, а виховання культури порозуміння серед учнів, формування довірливої атмосфери, за якої навчанняє ефективним, зменшення самого підґрунтядля виникнення та загострення конфліктнихситуацій.

/Files/images/123/ryatvniki/IMG_6735.JPG

/Files/images/123/ryatvniki/IMG_6736.JPG/Files/images/123/ryatvniki/IMG_6738.JPG
Кiлькiсть переглядiв: 56